Tuesday, May 8, 2012

Andide ime minu külmkapis

Mida teeksid sina, kui sinu lennuk kukuks keset Andide mäestikku alla, sa jääksid koos semudega ime kombel ellu, kuid lumiste mäetippude vahel on ainus söödav asi teie surnud sõber?

2012: Andide Ime vol 2
1972: Andide Ime
1972. aasta oktoobris juhtus täpselt nii Uruguay rugbimeeskonna tšarterlennuga, kus ellu jäid need, kes olid valmis langenud kaaslaste maiseid jäänuseid tarbima. Andide imeks nimetatud juhtumist on valminud ka imetabane film.

"Aga miks sa meile seda rõvedat lugu jutustad, onu?" küsivad ilmselt nüüd paljud. Mina nimelt leidsin sügavkülmast täna hakkliha, mis oli seisnud seal vähemalt üle poole aastat ja ületanud viie kuu jagu kehtivusaega. Esimene pilk sellele rohekaspruunile ollusele meenutas mulle just nimelt seda kurioosset juhtumit Andides.

Minule on juba väiksest saati õpetatud, et toitu ei tohi minema visata. Hoidsin pühalikult sellest põhimõttest kinni ja tegin hakkliha pajaroaks. Pean tunnistama, et Mehhiko Tex-Mex maitses seekord pisut teisiti kui varem - umbes nagu oleks kasutanud auto alla aetud rehvijälgedega mägra liha - aga toit on toit.

Kuidas need lihasööja- ning kolibakterid minu organismi mõjutavad, selgub juba homme. Kas lippan ummisjalu kemmerguvahet, puhkan rahus viimset und või olen mees nagu muiste? Püsige lainel, vastused on kiired tulema.


1 comment:

  1. Saan kõigile fännidele rõõmusõnumi edastada - olen elus. Kemmerg ei ole umbes ja liha on nagu kord ja kohus mehest läbi käinud. Ei raiska midagi meie peres.

    ReplyDelete