Friday, May 4, 2012

Forgive me father for I have sinned ehk kui toit on armsam kui elu ehk kuidas Eveliis ei teinud nuudlieksperimenti


Kallid blogikolleegid ning tulihingelised fännid.

Kõik sõin ära. Vot. No shame!
Olen teid kõiki alt vedanud- nuudlinädalast ei tulnud midagi välja. Petsi kesist pannitäit ja hallitavaid saiakoorukesi vaadates tuleb kange tahtmine natuke nutta tihuda, poisil on selline tahtejõud, millest mina võin vaid unistada.

Mu meeletust toiduorgia-nädalast annab tõestust see, et kui tavaliselt selili ujudes jääb mu keha vee alla, siis täna Auras mulistades oli mu vatsake õieli taeva poole. Kaalu peale astusin ka, aga sellest ma isegi ei räägi. Seega.. õppisin selle viie päevaga üht... toit on armsam kui elu ja elu on armsam kui blogi eksperimendid. Nuudlid  ei ole minu tassike teed! Söök on see, mis tegi minust inimese, kes olen ma täna.

ELAGU TOIT!

OK..ma lähen sobran külmikus nüüd.



No comments:

Post a Comment