Tuesday, May 1, 2012

EKSPERIMENT: Esmaspäev - kõht on täis!


Söömismaniakk
Raha järgi - 2.21

Makaronid vorstiga - kui ainult kõik vaesed
oskaksid nii hästi süüa teha
Jah, ma tean. Esimene päev läbi ja juba on rohkem kui pool eelarvest vastu taevast löödud. Aga tähelepanu nüüd. Ma ostsin väga praktilisi asju - makaronid, kaerahelbed, vorst. Nendest jätkuks mul tõenäoliselt nädala lõpuni kui väga tahta. Samas ei saaks seda kuidagi tervislikuks ja mitmekesiseks menüüks nimetada.

Sain aru, et tegelikult on mu plaanis funktsionaalne viga. Odavaid kuivaineid, mida müüakse suurtes kogustes, on praktiline kasutada palju pikema aja peale kui ainult nädala jaoks. Teine variant on selle laadungiga väga asiselt toita viielapselist perekonda - paraku mind sellega veel õnnistatud pole.

Seega tuleb mul tõenäoliselt natuke tagasi tõmmata selle mitmekesise menüü klausli osas. Peaasi, et viie euroga toime tulen. Esimese päeva õhtul on kõht igatahes täis.
...............................................................................................................................................
Eveliis 0, toit 1

Kallid blogilugejad ja töökas blogikollektiiv. Vedasin teid kõiki alt ning sõin täna kõike muud kui nuudleid. Ma ei tea, mis mul viga on ning tunnen oma käitumise tõttu suurt häbi. Võibolla hirm, et ma ei saa nautida ühte täiuslikku pašteedišaiakest või ampsata ühte käredat õuna oli see, mis ajendas mind kogu  PÄEVA jooksul ennast NUUMAMA. Ma loodan, et andestate mulle ning tänu mu esimese päeva libastumisele ei lõpeta ma seda eneseületamisest pakatavat eksperimenti mitte pühap. vaid esmasp.

Alati teie,

Toiduarmastaja Eveliis

No comments:

Post a Comment