Saturday, May 5, 2012

Kevad minu sees

Nõlvakud sulavad, ojaveed vulavad, kevad end kõikjale laotab. 
Metsale, aiale, väljale laiale lilli ja rohelust jaotab. 
Ning kraavi servale, põõsaste kõrvale, 
pillab ta kaunilt ja kärmelt 
siniseid, punaseid, kollaseid, kullaseid- lõbusaid kevadevärve

Just sellist laulu laulab blogi suurim fänn- Minu Ema oma kooriga. Kerge shoutout läheb teele! Igastahes kevade ja minu empsu auks teen sellise vahva mõistumängu teile jällegi.


See pulgake seal keskel,  što eto?
Mis asi see veel om?
Meie aias saab lisaks mu koera miiniväljale näha ka kõiksugu vahvaid puid/põõsaid/taimi jnejne. Oh minu üllatust, kui hiljuti avastasin, -´hang on a minute´- neid siin küll enne ei olnud.


Kes/mis on pildil?



PS vihje: mõistumäng seostub TOIDUGA. jeje

1 comment:

  1. no peet see igal juhul pole seal vasakul. see oleks veits debiilne.

    ReplyDelete