Friday, May 4, 2012

EKSPERIMENT: Neljapäev - vorst ja nuudel tekitab hallukaid


Jälle makaronid vorstiga.
PS! See ei ole sama pilt. Vaadake,
vorstitükid on väiksemad!

Raha järgi - 2.21.

Olen nüüd kaks päeva järjest ainult vorstiga praetud nuuldeid söönud. Üldiselt mulle maitseb selline toit, aga tegelikult väga ei taha enam. Üks ja sama toit on katnud mu lauakest hommikul, lõunal ja õhtul.

Enesetunne on üsna loid, nagu oleks eelmisel õhtul korralikult tinunni pannud. Ilmselt lihtsalt mingisugusest vitamiinipuudusest. Vaevalt, et makaronid vorstiga kõik eluks vajalikud toitained annavad. Aga midagi nad siiski mu mõistusega teevad.

Täna hommikul näiteks nägin aknast, kuidas tuvid kukkusid katuselt alla. Mitu korda juhtus nii. Kui aga alla vaatasin, polnud seal kedagi. Lisaks on korteri välisukse lukk sodiks puuritud. Ma ei teagi praegu päris täpselt, kas see on ka hallukas või murdis keegi reaalselt öösel mu majja sisse.

Toidul ei ole enam maitset. Nagu näriks plastmassi. Soola lisamine ei anna midagi juurde. Piim ja mahl on otsas. Olen joonud üksnes seda rõvedat Tartu veevärgi hägust jahu.

Homme lähen poodi ja kulutan viimased säästud ära. Vastasel juhul peaks tõesti kuskilt prügikastist midagi särtsakamat otsima. Suva need hallukad, maitset tahaks tunda.

2 comments:

  1. A kuhu abiraha kanda? Süda tilgub verd, inimene on hädas..

    ReplyDelete
  2. Eksperimendi ÄÄRMISELT karm reeglistik ei luba paraku vabatahtlike annetusi vastu võtta. Jah, ma tean, karm, aga see kõik on pädevama ja efektiivsema sotsiaalse ajakirjanduse nimel.

    ReplyDelete